תפריט סגור

עדכון: פורסמו רשמית המסלולים של הקווים 26, 126, 42, 142 ו- 33

אתמול התפרסמה ב"עכבר העיר" כתבה על הרה-ארגון הצפוי. מעבר למסרים הרגילים המבוססים כמו תמיד על הודעות לעיתונות של "נתיבי איילון" וכוללים את מניעי הרפורמה, העקרונות המנחים שלה וההסבר הלקוני על כרטיס המעבר, החלק החשוב הוא בפרסום המסלולים הרשמיים החדשים של מסלולי הקווים 26 (שעובר ל"אגד"), 126 של "אגד" ו- 33, 42 ו- 142 של "דן". "תחבורה בדרך שלנו" שמחה לעדכן אתכם בפירוט המסלולים החדשים של הקווים הללו.  חשוב לציין שקווים 26/126 ו- 42/142 הם "קווי מזלג" כלומר קווים בעלי מסלול משותף בחלק המרכזי, והתפצלות בשני קצוות הקו. המשמעות: תדירות משולבת גבוהה בחלק המרכזי והעמוס ביותר של המסלול. שימו לב: מסלולי קו 26 ו- 42 שונים ממסלוליהם היום.
קו 26/126:
מסלול משותף: תל גיבורים, לבון, שד' הר ציון, השומרון, דרך בגין, קרליבך, אבן גבירול עד כיכר מילנו.
בדרום מתפצל הקו לשני זרועות:
זרוע לבת ים – 26: הלוחמים, בית חולים וולפסון, נתיבי איילון, יציאה במחלף דב הוז, מבצע סיני, אלי כהן, כ"ט בנובמבר, אנה פרנק, הקוממיות, חניון אגד חולון.
זרוע לחולון ולקנון הזהב – 126: הלוחמים, המעפילים, אילת, הופיין, ויצמן, אהרונוביץ, שד' בן גוריון, סחרוב עד קניון הזהב (בחזור דרך אברהם בר ומשה לוי).
גם בצפון מתפצל הקו לשני זרועות:
זרוע לקרית חינוך – 26: ממשיך באבן גבירול עד הסוף, ש"י עגנון, שד' לוי אשכול, פונה לכיוון חוף תל ברוך וממשיך עד קרית החינוך.
זרוע לאוניברסיטה ולאזורי חן – 126: יהודה המכבי, דרך נמיר, חיים לבנון, רדינג, איינשטיין, חיים לבנון, רקנאטי, אבא אחימאיר, שלמה בן יוסף, קק"ל, קדושי השואה, אזורי חן.
קו 42/142:
מסלול משותף: מהמצבה בבת ים לאורך שדרות ירושלים ביפו, דרך שלמה, שד' הר ציון, השומרון, דרך בגין, אלנבי, רוטשילד (בכיוון ההפוך כנראה גם דרך רוטשילד, ולאחר מכן בצלאל ומקווה ישראל), מרמורק, אבן גבירול, שאול המלך, רכבת מרכז, דרך אבא הילל, ששת הימים, מבצע קדש. שימו לב: הקו לא יעבור דרך עזריאלי ובית מעריב כמו היום. חיילים המשרתים בקריה צריכים לעלות על הקו ברח' שאול המלך. שאר הנוסעים המגיעים לבת ים – קו 240 החדש אמור לעשות את השירות של 42.
בדרום מתפצל הקו לשתי זרועות:
זרוע מערב בת-ים – 142: שדרות העצמאות, בלפור (חזרה דרך הרצל), יצחק שדה, מרינה.
זרוע מזרח בת ים – 42: ירושלים, כצנלסון, הרב ניסנבאום, מסוף ניסנבאום.
וגם בצפון:
זרוע דרך נווה שרת – 42: פנחס רוזן, דבורה הנביאה, כניסה לנווה שרת, דבורה הנביאה, מסוף עתידים.
זרוע דרך איזור התעשיה רמת החייל – 142: ראול ולנברג, מסוף עתידים.
קו 33:
מסוף רידינג, אבן גבירול, ש"י עגנון, דרך נמיר, איינשטיין, חיים לבנון, קק"ל, אברהם שלונסקי, פנחס רוזן, מבצע קדש, ששת הימים, שד' בן גוריון, הרא"ה, דרך אלוף שדה, פרץ ברנשטיין, במסלול 67 עד מסוף וינטר.
פורסם לראשונה: אודיה גנור, "הכינו את הכרטיסים", עכבר העיר, 19.5.11, עמ' 18 – 19.
בואו לדון בשינויים בדף הפייסבוק של "תחבורה בדרך שלנו" www.facebook.com/tachbura

15 תגובות

  1. אתי

    מה זה קו 240? יש יותר פרטים?
    למעט הקווים שמוזכרים פה שאר הקווים (ובמיוחד 140) נשארים אותו דבר באזור, או שיש עוד שינויים שלא פורסמו?

    • תחבורה בדרך שלנו

      קו 240 הוא קו מפלצתי שיוצא מבית העלמין בבת ים דרך רמת יוסף, ממשיך כמו קו 40 עד מכון מור ולאחר מכן ממשיך לבני ברק (כניסה באהרונוביץ'), עוקף את גבעת שמואל, ומסיים בתל השומר. לגבי קו 140 – לא סופי אבל כנראה נשאר וייתכן שישנה מספור. שאר השינויים יפורסמו ברגע שיהיו.

  2. cooldan612

    גם אם הקו הזה יפעל בתדירות הזאת זה יהיה לי מצויין.
    קו זה יעבור ליד הבית שלי.
    האם ב-5 ליוני יפרסמו את כל המידע לגבי הרפורמה.

  3. עמליה

    מהתכתבות עם נתיבי אילון הבנתי שקו 26 לא יעבור יותר ביהודה הלוי.
    לאחר הרה-ארגון, איך מגיעים מארלוזורוב פינת אבן גבירול ליהודה הלוי, לקטע שבין לינקולן ואלנבי? כיום קו 26 משרת קטע זה אבל בנתיבי אילון מסרו לי שהם משתדלים לבטל קוים שעוברים ברחובות חד סיטריים.
    זה נראה לי קצת מוזר לבטל קו שעובר לאורכו של ציר כ"כ מרכזי. מה דעתכם ומה החלופה?
    תודה

    • תחבורה בדרך שלנו

      עמליה שלום. בדומה לציר דיזנגוף, המדיניות של ראש עיריית תל אביב היא לדלל את כמות הקווים העוברים ברחוב רוטשילד. לכן הקווים שקישרו בין ציר יהודה הלוי/רוטשילד לאבן גבירול (26 ו- 92) מבוטלים. הדרך הטובה ביותר לעשות את הקישור לאחר הרה-ארגון הוא לקחת מרוטשילד (בשני הכיוונים) את הקווים 42, 142 או 70 (70 עדיין יעבור ביהודה הלוי בכיוון תחנה מרכזית) ולעבור ליד בית ציוני אמריקה לקווים 26, 126, 89, 189 או 289, כולם בתדירות גבוהה. המעבר יגרום קצת טרחה אבל זמני ההמתנה צפויים להיות קצרים מאוד ברוב שעות היום. במילים אחרות, לא נעים אבל יכול להיות הרבה יותר נורא.

      • עמליה

        מעולה תודה! אפשר להגיע לרוטשילד-נחמני וללכת מרחק קצר לחומוס נחמני. איזו הקלה 🙂

  4. XXXX

    לא ברור לי למה לקו 42 יש תדירות כל כך נמוכה החל מהשעה 22:00. למה צריך לחכות 45 דקות בשעות כאלה?

    • neerilin

      אנו מודעים לבעיית התדירות של הקווים בשעות הערב , ואנחנו בוחנים גם את העניין הזה לעומקו. אכן, אין שום סיבה שקו מרכזי יפעל בתדירות הנמוכה מ-30 דק' (שאף היא לא סימפטית במיוחד).

התגובות סגורות